V posledních osmi letech má na sedmičkové radnici v kompetenci dopravu uskupení Praha 7 sobě založené aktivisty Janem Čižinským a jeho kamarády, což má za následek rapidní zhoršení dopravní situace nejen v Praze 7. Celou problematiku analyzuje Petr Kantor, předseda klubu zastupitelů za ODS v Praze 7.

V posledních osmi letech má na sedmičkové radnici v kompetenci dopravu uskupení Praha 7 sobě založené aktivisty Janem Čižinským a jeho kamarády, což má za následek rapidní zhoršení dopravní situace nejen v Praze 7. Celou problematiku analyzuje Petr Kantor, předseda klubu zastupitelů za ODS v Praze 7.

V posledních osmi letech má v kompetenci dopravu uskupení Praha 7 sobě založené aktivisty Janem Čižinským a jeho kamarády. Když se člověk projde nebo projede autem po naší městské části, asi ho i napadne, zda se nechystá nějaký válečný konflikt. Na vozovkách jsou namalována kromě značek omezujících rychlost i obrovská kola opět upozorňující na nejvyšší […]

316

V posledních osmi letech má v kompetenci dopravu uskupení Praha 7 sobě založené aktivisty Janem Čižinským a jeho kamarády. Když se člověk projde nebo projede autem po naší městské části, asi ho i napadne, zda se nechystá nějaký válečný konflikt. Na vozovkách jsou namalována kromě značek omezujících rychlost i obrovská kola opět upozorňující na nejvyšší povolenou rychlost 30km/hod, což vypadá tak, že se jedná o navádějící terče pro létající drony, či řízené raketové střely. Na to navazují pruhy pro cyklostezky vedoucí často odnikud nikam, případně do jednosměrných ulic v protisměru (např. ul. Jateční), aby se řidičům opět ztížilo řízení. Pamětníkům to může připomínat situaci v roce 1968, kdy se agresorům z Varšavské smlouvy měnily dopravní značky, aby nenašli správnou cestu. Cyklostezky ano, ale naprosto nevhodné jsou například pro silnice Veletržní, Bubenská, Argentinská, kdy v těchto pruzích místo stovek cyklistů kličkuje jeden kurýr. Ale dobrý vtip v místních hospodách to je.

A stále ještě to vedení radnice z Prahy 7 sobě nestačí. Ke zpomalování průjezdu ubírají jízdní pruhy, zřejmě proto, abychom si mohli dobře prohlédnout typy aut stojící v kolonách v ul. Bubenská, Argentinská, Plynárenská, Veletržní atd. O parkování snad nemá cenu ani mluvit, protože každý rozumný člověk ví, že aut neustále přibývá, ale v Praze 7 se parkovací místa ubírají u křižovatek, ale i vedlejších komunikací.

Je smutné sledovat špatně zvolenou koncepci dopravy, kterou předvádí Praha 7 sobě. V moderních městech je snaha dostat dopravu pod zem. Bohužel ani při zástavbě oblasti Bubny – Zátory se s tím nepočítá. Tunel Blanka je asi na mnoho let poslední opravdu skvělá dopravní stavba.

Petr Kantor, předseda klubu zastupitelů za ODS v Praze 7.

Další články

Slaboduché seriály, nic neříkající články, bažení po senzaci za každou cenu. Takový je obraz bulvárních televizí a různých drbavých plátků, pro které je slušnost nic neříkajícím pojmem. Ani ucta k zemřelým nedokáže jejich snažení zastavit. 120

Slaboduché seriály, nic neříkající články, bažení po senzaci za každou cenu. Takový je obraz bulvárních televizí a různých drbavých plátků, pro které je slušnost nic neříkajícím pojmem. Ani ucta k zemřelým nedokáže jejich snažení zastavit.

Přišel jsem domů a svíčku jsem dal právě do toho starobylého svícnu, který jsem po své babičce zdědil. Zapálil jsem ji a dlouho se díval do třepotajícího ohýnku na jejím knotu. Aby mně do toho nikdo nekecal, aby k tomu někdo netlachal slaboduché komentáře. Zaplať Pán Bůh, že moje babička nebyla celebritou. .

Přečíst článek
Lidé stále častěji vnímají chaos na Ministerstvu práce a sociálních věcí, protože se ukazuje, že tam jedna ruka neví, co dělá ta druhá. Všímají si i toho, jak funguje Česká pošta, která mohla být prosperujícím státním podnikem. Zatím jde všechno v těchto institucich od desíti k pěti. Bude tomu jinak? 235

Lidé stále častěji vnímají chaos na Ministerstvu práce a sociálních věcí, protože se ukazuje, že tam jedna ruka neví, co dělá ta druhá. Všímají si i toho, jak funguje Česká pošta, která mohla být prosperujícím státním podnikem. Zatím jde všechno v těchto institucich od desíti k pěti. Bude tomu jinak?

Ale na druhou stranu by si měl předseda vlády pan Fiala dávat na přešlapy svých koaličních partnerů větší pozor, protože i za jejich činy jako ministerský předseda zodpovědný prostě je. Kéž mu to vnukne inspiraci v tom smyslu, že každý silný stát, měl by mít i silnou a zodpovědnou sociální politiku. Měl by si ve své kuchyni dokonale zamést, ale dávat si i pozor na to, že by ho mohly před podzimem tyto jeho přívěsky snadno podrazit. Nebylo by to poprvé.

Přečíst článek
Nedávné parlamentní volby v Německu přinesly mnohá překvapení. Křesťanské strany je sice vyhrály, ale ne s takovým výsledkem, aby si zajistily pohodlnou většinu v parlamentu. Nad touto problematikou se zamýšlí J. F. Wanka ve svém fejetonu na týden Debakl. 231

Nedávné parlamentní volby v Německu přinesly mnohá překvapení. Křesťanské strany je sice vyhrály, ale ne s takovým výsledkem, aby si zajistily pohodlnou většinu v parlamentu. Nad touto problematikou se zamýšlí J. F. Wanka ve svém fejetonu na týden Debakl.

Frakce CDU-CSU nedostala v německých parlamentních volbách pohodlnou většinu v Bundestagu. Musí se tedy opět spoléhat na levicové socialisty. To se jí však může do budoucna vymstít, protože Alternativa pro Německo by mohla dosáhnout v těch příštích volbách takového výsledku, že už bez ní nebude možné složit budoucí vládu. Z toho plyne poučení. Je lépe svého politického soka usměrnit v koaliční vládě, než ho nechat neomezeně vládnout.

Přečíst článek

Líbí se vám naše práce?

Jsme nezávislý blog, který se snaží přinášet aktuální informace z Česka o vědě, politice a kultuře. Naše redakce funguje díky podpoře čtenářů, jako jste vy. Pokud se vám líbí, co děláme, můžete nás podpořit libovolným příspěvkem na účet:
246279785/0300 Číslo účtu zkopírováno.

Děkujeme za vaši podporu, která nám pomáhá zůstat nezávislí!

Neváhejte nás kontaktovat